Seniorgympa!

Igår var det personalmöte och när jag kom hem kände jag mig inte alls pigg. Så imorse vaknade jag med ont i halsen :( Typiskt just denna vecka när vi har mycke träning på schemat. Vi ska nämligen köra en massa gruppträningspass för att lära oss hur vi kan lägga upp dom, hur man ska va som ledare & för att få inspiration till vad man kan göra för olika typer av övningar.

Imorse var det seniorgympa med pensionärer! Vilket inte var så tungt så jag kände att jag kunde vara med. Dock så kändes de ju att jag inte är helt frisk men gud så mysigt det var i alla fall, tanterna är ju så himla gulliga & gubbarna också såklart! En övning var plankan och när man stod i plankan så sjöng alla samtidigt "sånt är livet, sånt är livet".. När jag blir pensionär ska jag också gå på gympa! :D

I eftermiddag är det vattengympa från 13-16 & så börjar jag jobba kl 16....stressigt värre och jobbigt när man inte känner sig så pigg heller.. Tror dock inte jag ska vara med på vattengympan, men de blir att kolla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0