Mysig helg i Sandö

I lördags var vi ut och paddlade Kajak en sväng, lite vingligt i början men jag hittade tillslut balansen. Det är ju så himla vackert ute nu när alla löv är olika färger osv, men tyvärr fick jag ingen bra bild på den fina naturen.. (en vacker dag ska jag köpa en systemkamera)

Bjuder iaf på dessa bilder!




Bro som går från Sandö till Kramfors


Där till vänster någonstans bor John och långt där borta kan man se högakustenbron

Det var ju också riktigt härligt väder i helgen, i fredags kändes det verkligen som sommar! måste ha vart uppemot 20 grader! Även lördag förmiddag var riktigt fint, sen mulnade det såklart igen när vi skulle ut och paddla.

Nu är jag tillbaka i Umeå igen, hemtenta som ska in imorgon så nu är de bara att kötta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0