Huvudvärk och träning

Halsen känns mycket bättre nu dock försvinner inte min ihållande huvudvärk, tror jag har haft huvudvärk 2 veckor i sträck nu..som försvinner när jag tränar. Har som inte riktigt analyserat varför - bara tänkt att träning hjälper mot allt typ ;) Men idag har jag nog förstått varför det är så, tack vare Emelie.. Jo jag är stel i nacken och när jag tränar blir jag varm och mindre stel. Frågan är varför jag inte tänkt på det tidigare?! Måste nog få mig nå nackmassage!:)

Idag hade vi styrka 13-17, 4h utan huvudvärk ;) dröm! Tyvärr är den nu tillbaka och jag känner mig slö som aldrig förr. Men i alla fall så var det grymt kul, först körde vi total training vilket var grymt jobbigt - massa stationer med armhävningar, upphopp mm. Sen delades vi upp i gruppen för att fixa ett eget styrke pass med ett visst tema, min grupp fick teknik. Så vi körde lite olika övningar där vi skulle fokusera på att tekniken var viktigast. De andra hade fokus på utmaning och den tredje gruppen på samarbete. En riktigt kul och givande lektion med andra ord!


Nu är det helg och jag tar bussen till Piteå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0