Funnit ett nytt intresse

Av någon anledning har jag funnit ett intresse i att ta kort på all mat jag lagar! Aldrig haft en tanke på det tidigare men tydligen nu. Idag har jag i alla fall varit riktigt duktig & prövat lite nya recept.. Har nämligen suttit hemma och skrivit på en hemtenta hela dagen och då händer de ju att man helt plötsligt slinker in på någon annan sida där man hittar en massa spännande recept!

Till Lunch blev det dessa proteinpannkakor och till det hade jag rivet äpple med keso & kanel



Recept:
1 ägg
2 äggvitor
0.5 dl proteinpulver (jordgubbssmak)
1.5 msk dinkelmjöl
0.5 dl mjölk
0.5 dl bakpulver

Sen steker man bara det som vanliga plättar.

Hur smakade det?
Tyvärr så slår ju inget mina bananpannkakor men detta var också gott, dock ingen smaksensation.



Till middag blev det Köttfärsomelett



Det här var riktigt got med många härliga kryddor!! Rekommenderas varmt :)
http://www.tasteline.com/Recept/Kottfarsomelett_i_langpanna
Gjorde väl inte exakt som receptet visade, men på ett ungefär..


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser urgott ut måste testa !!

2011-10-04 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0