Problem med knä och gymparedovisning

Fasen också, det blev för mycke ansträngning för mitt vänstra knä idag som är allt för känsligt för min smak. Jag förstår inte varför det aldrig kan gå över, jag har haft ont till och från i jag vet inte hur många år.. Just nu har knät en dålig period och speciellt nu efter denna dag. Kanske inte så konstigt med tanke på alla dagens aktiviteter.. men ändå.

Hur som helst så agerade jag gympainstruktör för klassen idag (detta var alltså som vår tenta) Kan säga att jag var sjukt nervös, samtidigt som man skulle komma ihåg sin koreografi så skulle man förmedla rätt logik - vilket var att passet skulle vara roligt, ej fokus på prestation osv. MEN det gick ju ändå bra! jag är faktiskt nöjd! Kommer köra ytterligare en gång imorgon för vår målgrupp som är hjärt- och kärlsjuka sen efter det är vi klar med kursen!! Känner mig dock lite mer nervös inför imorgon men det kommer nog gå bra hoppas jag!

Efter all gympa träning, gick jag och Emelie på bodycombat, sjukt bra intensitet, roligt och grym instruktör! Ett pass i min smak helt enkelt....tyvärr tyckte inte mitt vänstra knä det. Vi är lite oense, jag vet inte riktigt hur vi ska bli sams... Tips någon?


Kommentarer
Postat av: Mamma

VILA!!!!!

2011-11-03 @ 20:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0