Motivationstips

Att gå på promenader är något av det bästa jag vet, att få vara ute i friska luften ger mig en massa energi och må-bra-känslor :) En utav vardagens höjdpunkter är morgonpromenaderna med Emelie & Ida, även fast det är väldigt tidigt och känns sjukt tungt när klockan ringer 06.10 så är det lätt värt det när man väl kommit sig ut! Att gå själv kan vara ganska långtråkigt efter ett tag, men då i somras kom jag på ultimata idén att lyssna på ljudbok under promenaderna. Ibland måste jag fortsätta gå eftersom det är så spännande :D

Just nu är det Camilla Läckberg - isprinsessan som gäller när jag promenerar själv, ett hett tips!


Morgonpromenad tidigare i höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0