Snön är här

Jag blev så glad imorse när jag tittade ut och så var det helt vitt! Snön lyser upp det mörka och dystra :) Dock är det ju lite jobbigare att cykla överallt nu när det är halt.. Så det är ju en nackdel men det var faktiskt dags för snön att komma nu! Får se hur länge det håller bara.

Har varit dålig på att blogga i helgen men jag skyller på min fina John som har varit här i helgen, då måste man passa på att umgås så mycket som möjligt och då ligger inte bloggen högst på prioritetslistan. Har haft en riktig mysig helg i alla fall och har ändå hunnit med en hel del även fast jag jobbade i princip hela lördagen (14.30-22-15)

- En lugnare fest i fredags hos oss
- Jobbat
- Gjorde ett pepparkakshus
- Julmarknad på gammlia
- Middag hos Sandra och Martin (grymt gott - tjälknöl och potatisgratäng)


Vårt fina pepparkakshus till vänster och till höger har vi John som passade mycket bättre i mina arbetskläder ;) Man kan ju tro att han är en maxi-arbetare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0