wickmayer

Imorse då jag vaknade låg jag och tittade på Henin-Wickmayer! alltså jag blev fasen imponerad av Wickmayer! Hon verkade ha en himla bra inställning och tuunga slag osv, i alla fall då jag såg! och hon fullkomligt krossade Henin i andra set! Men sen blev det vinst för Henin, hon är ju grym alltså! ganska coolt att hon kommer tillbaka efter att hon sagt att hon slutat med tennisen och så spelar hon så här bra!

Sen att Federer spelar sjukt bra nu också är inte helt fel:)


Idag ska jag plugga in muskler och skelett å allt va de nu är på latin! YAY
Sen blire squash kl 17 och beack volleyboll kl 21.


På torsdag åker vi till TÄRNABY/HEMAVAN!
kommer bli sjukt!! :D

Kommentarer
Postat av: Alle

Jag hoppas att Henin tar hem årets AO!!! :)

2010-01-25 @ 03:51:17
Postat av: Emma :D

hej hej ;D

2010-11-12 @ 22:15:56
URL: http://emmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0