Vinbrännboll

Det var bra drag igår hörrni!

Jag var ledig hela dagen så jag fixade lite i lägenheten, det som jag inte hunnit med! Sen
mötte jag upp två i klassen, Sandra och Sara.. Vi lagade tacos och så kom Sebbe för att fixa en nollningströja som vi skulle ha! Och så helt plötsligt blev det jätte stressigt, kl var 16.30 och vi skulle träffas 17.00 Så det blev ingen kladdkaka! Träffade klassen och for på Nydala för att spela brännboll! MITT lag vann! fasen så bra vi var alltså ;D Sen var det bara att cykla hem, byta om sen for vi till en fadder på förfest där det gick vilt till! Och sen Corona, helvete va mycke folk det var där, vi var där kl 22.00 och kön var oändlig men på nått hemligt sätt lyckades vi komma in på 10min! Och det var grymt kul där inne, dansade fan i 4 timmar, fötterna gör fortfarande ont!

Men vi hann ju aldrig äta kladdkakan så vi bestämde att vi ska ha förfest nu kl 11 här hos mig innan vi drar in till stan! kl 12 ska vi nämligen ha skattjakt!

UK ska vinna nollningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0