Busy busy

aah shiit.. de va ett tag sen jag skrev mycket som hänt sen dess.. Vart börjar man?

Det var ju skattjakt i lördags, då badade man i Ume älven, det var strömt! mer då?
Vi gick fastbunda på stan och skulle göra en massa grejer, dansa smågrodorna, göra kullerbytta tillsammans och så vidare.. Mitt lag kom tvåa!! :) Sen käkade vi pizza drog hem och duschade, iväg på förfest sen Corona återigen! sjukt kul.

Söndag tog jag det lugnt, fixade iksu kort sen filmkväll, ice age!!
måndag, tisdag skola och iksu
I onsdags var vi på äventyr i Umeå, jag Sandra, Micke och Frankie.. Frankie är från gbg och har haft en hel del otur sen han kom hit så vi försöker hjälpa han här i norrland :P (tappat visa kort, trasig cykel, sjuk osv.) haha ..Vi gick vilse då vi skulle lämna in hans trasiga cykel men sen var vi på G igen.. For in till stan och fixade lite grejer, åt på donken.. For hem bytte om och då jag och Sandra skulle och hämta Frankie, kom han ner och skulle öppna åt oss.. vad tror ni inte snubben gör då?! Jo låser ut sig... Såklart.. Ingen hemma i hans korridor heller.. haha! Så det var bara att vänta tills någon kom.. Vi for iaf sen till Micke och lagade thaimat..eller vi och vi..han fixade! grymt gott, röd curry pasta, kyckling, bambuskott, cocos mjölk och ris :) Sen blev det lite stressigt återigen, skulle ta oss till Nydala för såpafotboll.. Blev en tripp genom skogen, (åkte lite fel) Såpafotbollen ska vi inte tala om, det gick kasst för vårt lag! Sen var det förfest hos Micke sen drog jag hem.. Inge utgång för min del!

Hade nämligen livräddning 8.15 imorse! Det var faktiskt rätt kul :)
Sen hade vi grupparbete, går inte så bra för vår grupp faktiskt... Ska skriva om antikens grekland, en uppsats tillsammans.. inte lätt! menmen nu går det framåt iaf!

Ikväll var vi ett gäng, frankie, claes, linda och micke hos Sandra för att se the hangover! Sandra skulle fixa hennes goda kladdkake recept.. men det gick inte så bra... det smakade förjävligt rent ut sagt... Så vi gick ner på ica och köpte en frödinge.. Då funderar vi vad som gick fel... Hade du ägg säger jag.. då blev det tyst! hahaha

The hangover var förövrigt sjukt rolig!
En annan rolig sak som hände idag!! Sandra från ockelbo sa HOJNA idag!! hon har hängt med oss pite bor för mycke ;) hehe

förresten så har Min kamera har gått sönder nu igen så jag har inga bilder : (

Imorrn är det kubbturnering, lördag sittning! sen är nollningen över!

Kommentarer
Postat av: Skallis

Jag ska se Hangover för andra gången idag! :D

2009-09-12 @ 03:48:54
Postat av: mamma

ja du har fullt upp... ta det lugnt, kramar mamma.

2009-09-12 @ 05:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0