no energy

Energin är inte på topp här, är förkyld.. Men det har ju vart ganska hårt de två senaste veckorna så man får väl skylla sig själv kanske.

Hade i alla fall en grymt rolig helg, i fredags fyllde Micke år så han hade bakat vaniljbullar och cheesecake som han bjöd på.. Vi hade då köpt ballonger och sånna här blåsgrejer som vi skulle överraska han med.. men det gick ju som de gick! Frankie går in på toan för att blåsa upp dom, vi sitter och väntar på att han ska komma ut, tar väldigt länge så vi som visste om det föreställde oss att han skulle komma ut med alla 100 ballongerna runt halsen ungefär, men ut kommer han..tomhänt! och viskar "det var vattenballonger" vi håller ju såklart på att dö av skratt, jag går i alla fall in och ska hjälpa han.. (han hade förövrigt stått och försökt blåsa upp dessa vattenballonger hela tiden och han trodde det var han som var kass tills han läste på förpackningen) Vi börjar då fylla vatten ballongerna, och det slutar med att vi kommer ut sjöblöta och med en vattenballong.. Men vi hade ju fortfarande dom här blåsflärparna tänkte vi...men...tror ni inte det går åthelvete också!? Jo det kommer inget ljud från dom! hahaha, totalt misslyckat med andra ord. men vi fick oss ju ett gott skratt i alla fall, helt klart!

På kvällen var vi utanför IKSU och spelade volleyboll och kubb..Började regna så Claes bjöd in 3 pers som blev 30 pers till sitt studentrum på 19kvadrat! haha! men det var ett bra drag där vill jag lova. Sen avrundade vi kvällen på e-puben!

På lördagen ringer Sandra, "kom hit jag har en överraskning".. Då hade hon gjort en kladdkaka..en som blev lyckad denna gång :) Och så kom Micke och Frankie också, såg Sunes sommar som uppladdning!
Sen for vi ner till Alex i stan där det var förfest innan sittningen! Sittningen var på REX inne i stan, det var middag och prisutdelningar, framträdanden och sånt, ett bra avslut på nollningen! Mitt lag kom 2:a! av typ 9 lag, så de tyckte jag var bra!!


På sittningen



I måndags drog vi ju iväg på cykel utflykt med klassen, cyklade 3 mil (tror jag) till FIDO dalen som det hette, var väldigt fint där precis brevid en sjö! Hade lite olika team building övningar som vi gjorde osv. På kvällen satt vi vid elden och sjöng allsång, grymt mysigt :) Jag och Sandra tog oss en tur med en båt också, såg stjärnorna och kände lugnet! what a moment. Sen övernattade vi ju i ett sånt här militärtält, så vi hade eld där inne, räddade natten helt klart! så jag sov himla skönt faktiskt förutom att jag vaknade med nackskott eller nått, kunde inte vrida nacken åt vänster :P Vi kom hem vid halv 3 på dagen och jag somnade direkt jag kom hem kan jag säga, kände mig inte frisk alls igår, gjorde verkligen ingen nytta igår! låg endast i sängen alltså. Känner mig lite piggare idag i alla fall! Nacken är även bättre den med men det gör fortfarande ont.


Sandras kedja hoppade och fastnade




Har ju fortfarande ingen kamera :( Så det är mobil bilder det här.



Nu måste jag ta tag i plugget! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0