dagarna springer iväg

Ja, tiden går så fort! Det är så mycket jag borde och vill göra med jag hinner inte, har inte hunnit! Det menas även att höra av sig till folk! sorry, jag är lite dåligt på det känner jag :S Men alla nära och kära där ute, jag har inte glömt er!

Denna helg bjöd på mycke sport aktiviteter, det gillas!
Fredag: spelade fotboll med några i klassen 2h på campus, drog iväg till iksu och körde body pump och avslutade med att simma några längder och sen bubbla & basta. På kvällen hade vi tjejkväll, ost & kex och "skitsnack" drog sen vidare till killarna som spelade det berömda 8-bitars och drack öl.
Lördag: Spelade beach volleyboll på iksu ett gäng från klassen, badade sen efter det. På kvällen drog vi upp till Nydala höjd där Sara bor och spelade "jag har aldrig" sen for vi tillbaka till ålidhem på "pite fest" där jag träffade Joseph! Sen drog vi vidare på Corona där det var kö.. Sen tränger vi oss lite (förlåt) då kommer någon och tar mig på axeln "här tränger vi oss inte" VEM TROR NI INTE DET VAR?! Jo, biffen William Lindqvist!! haha! har inte träffat han på år och dar, det var kul :) Väl inne på Corona var det svettigt, men kul!
Söndag: Hade möte med gruppen om vårt arbete om antikens grekland som faktiskt börjar bli klart! Så de känns bra, nu har vi bara 3 uppgifter kvar. Nästa uppgift är att skriva om tennisens historia ;) vem trodde ni föreslog det?! höhö. For sen till strömpilen och handlade med Sandra & Hanna. Och sen.. ja ni vet, lagat mat, städat, tvättat osv.

Imorrn far vi iväg på vårt andra äventyr med klassen, paddling! Sen ska min grupp bygga ett vindskydd som vi ska sova i, fråga mig inte hur detta ska gå till. men... Vi har några snubbar i gruppen som gått lumpen så dom får sköta de där!

Kommer förhoppningsvis tillbaka torr och vid liv på tisdag eftermiddag!

Är avis på mamma & pappa som är på Kreta! Hoppas ni har det bra :)

Nä nu måste jag sova så man orkar med morgondagens äventyr!
Godnatt sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0