Vecka 42

Alla fick panik i måndags på kursintrot för att läraren sa att det här kommer bli en tuff kurs bla bla..
Men vad ger det att få panik? det löser sig alltid :)

Veckan har vart rätt lugn & soft jämfört med förra veckan... försökt få tag i kurslitteratur och lyckades snacka med Jenny som går i 2an, fick massa kopior av henne så de var kung!
Haft filmkväll hos Sandra, såg swordfish som var grymt bra!
Haft några föreläsningar, intressanta sådana har hunnit lära mig mycket pga bra lärare!
Jag och Alex krossade Frankie och Joel i badminton, viktigt att poängtera. Kajsa fyllde år i tisdags och igår spelade jag innebandy med ett gäng och avslutade kvällen hos HannaL. :)

På Schemat nu är det Bodycombat som gäller, sen hade jag tänkt läsa ett kapitel av elevens värld sen hade vi tänkt se Män som hatar kvinnor, har inte hunnit se den ännu :) Man har ju hört så mycket bra om den så får se då!


I helgen drar jag ju ner till Övik! För att spela en tävling, får se hur det ska gå! Har ju inte tränat så mycket på sista tiden. Men jag chansar på att känslan sitter i lite grann iaf :) Ska bli kul att träffa Jocke, Päron & Andrea med flera!

Kommentarer
Postat av: Päron!

Men Troru?!?! :D

2009-10-15 @ 21:31:43
URL: http://slaktarben.blogg.se/
Postat av: Alle

Känns konstigt att jag o Tess inte ska tävla i övik, vi brukar ju alltid göra det... Håller tummarna för att du tar hem hela tävlingen HÖet :) kram

2009-10-16 @ 06:03:51
Postat av: Kak

Kul att träffa dig ! :)

2009-10-18 @ 21:09:44
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Hanna

;D



jaa eller hur alle!! vi saknade er!!



trevligt att träffa dig med Karin :)

2009-10-21 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0