Tenta imorrn

Veckan har bestått av mycket plugg! Vi har samlats i grupper på biblioteket, i lindell hallen osv och pluggat, visst har det blivit en del oseriöst snack men vi har faktiskt pluggat och diskuterat mycket!
Jag och Frankie var hemma hos Joel för att plugga här en dag i veckan, gjorde plättar, inte pannkakor!! Pannkaka är det som är i ugnen och plättar är det som man steker, eller hur! Den eviga diskussionen som aldrig slutar.

Och idag hade vi redovisningen för vårt tennis arbete! Hur kul som helst! Jag pratade fakta om tennisens historia osv och sen var Frankie Björn Borg, så han hade en peruk med ett pannband såklart, vita korta shorts och piké tröja, sjuuuukt kul, så gjorde vi en intervju med han och sen visade vi lite tennis slag och så fick våra åhörare prova på att spela tennis, mjukboll blev det då eftersom vi inte hade tillgång till en tennisplan. De andra vi fick lyssna på idag hade fäktning, så vi fick prova på det sen den andra gruppen hade höjdhopp så då fick vi köra det. Sen på vår andra lektion idag hade vi Innebandy, doppboll och fotboll i 2h där man skulle ha olika slags ledarstilar. Alltså hur kul är det inte att idrotta hela dagarna? I love it!

Och jag sitter här så himla glad just nu, pga två paket som jag just fått! Det är så att jag har blivit fast i Tradera, där man hittar billiga grejer. Så har precis fått en Peak tröja (hoodie tröja) som jag fick betala 400kr för, kostar på affär 1000kr. Jag är hur nöjd som helst med den, jätte fin och skön :) Sen har ni ju hört att min kamera är trasig. Så jag hittade nämligen en Kamera på tradera för 800kr som kostade 2000 i affär. Deni!! Den verkar också vara hur bra som helst nu när jag testat den lite, shit alltså vad nöjd jag är :) Var lite små nervös där!

Som sagt imorrn har vi första tentan och det betyder att jag verkligen inte borde sitta och skriva ett blogg inlägg just nu, meeen... Paus måste man ju ha! Nämen jag känner att jag kan det ganska bra så jag får hoppas mina instinkter är rätt!

Kommer till Piteå imorrn gott folk! Ska bli skönt att komma hem i helgen, saknar ju mamma & pappa + vännerna!
Pappa ringde just och sa att han beställt ett squash racket också, inte dåligt de :D

Nä men nu ska jag plugga!

Hoffmaestro - young dad.......you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0