Tävling på G

Efter ett samtal med Jocke blir det nu tävling i Övik den 16e Oktober :) Dock har jag inte spelat tennis på över en månad!! Och jag kommer inte ha möjlighet att spela så mycket heller.. Men jag satsar på att känslan sitter kvar!
Ska ju hem till Piteå nästa helg så kanske får mig ett pass då förhoppningsvis!

Idag hade vi en "lektion", som innehöll Lacrosse! Aldrig spelat det förut, det var ganska svårt men när man kom in i det var det kul :)

Men jag har så jäkla mycke träningsverk/pain idag alltså, igår var jag ju och spelade badminton med Frankie sen efter det så var det tydligen fotbollsmatch mellan ettorna och tvåorna på 11 manna plan! Vi spelade i nästan 2h, Jobbigt värre och jag är ju inte den som tar det lugnt även fast jag kanske borde ibland. Så nu har jag ont i knäet & hälen + ryggen, hela vänster sida. Som jag hade i USA. Men de är lugnt, nu kan jag ju bestämma själv när jag känner att jag behöver vila! Så ikväll blir de inge Iksu. I alla fall, viktigt att poängtera så dominerade vi tvåerna! : )

Imorrn har jag seminarium och inlämning sen blir det stan och hitta något som jag kan ha på mig på lördag, vi har nämligen sittning med temat "så har du aldrig sett mig förut"
Det kan bli grymt kul att se alla! Men jag har ju ingen j*vla kamera! men jag är på vild jakt efter en, men jag vet inte vilken jag ska köpa... det är så svårt!!!

aja

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej



på måndag ska jag till läkaren, då får jag veta om jag får spela på riktig igen. Jag hoppas på det, för då ska vi åka och spela!!!

2009-10-01 @ 23:13:10
URL: http://vesterlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0