"Så har du aldrig sett mig förr"

Fredags kvällen slutade att vi gick på krogen krogen! Alltså Ålidhems krog, hade föreställt mig världens sunkigaste ställe men det var den fräschaste krog jag vart på! Men med dock för många underåriga som stod och ålade sig mot någon kille, i ett fall var det en tjej som sliskade sig mot två. Helt sjukt vad vi skrattade åt det. Men det var ju iaf underhållning :) Det var en lugn krogkväll iaf, vi tog en god drink satt och snackade, dansade och hade sen väldigt nära hem!

Lördags morgonen var jag upp och spelade Squash med Joseph! grymt kul & jobbigt, precis som träning ska vara. Så nu har jag också fått låna hans två racketar så nu i veckan ska jag köra och bli bra. Joseph dödade mig ju typ! hah.
Sen gjorde vi oss klara för kvällen, med sittning med temat "så har du aldrig sett mig förut" Sandra fick den utmärkta idén att jag skulle vara Cleopatra, så hon snörde på mig ett lakan och sminkade mig så var de klart! Det blev ganska coolt faktiskt, bilder kommer kanske sen. Sen drog vi till Malin på förfest och sen på e-puben där middagen skulle vara. Grymt kul där men vi var tvungen gå ut vid 10 så då drog vi till Corona, kul i början men lessnade sen och for hem. Cyklade hem med Kajsa till Mariehem hon ska inte behöva cykla hem den vägen själv så jag och Sandra följde henne!

Och imorse for jag och Sandra på Afro dance för att vakna upp och bli pigga för pluggning! Hurtigt va?! Efter en ute kväll! Så idag blir det att PLUUUUGGGAAA, tenta på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0