Piteå

Nu är jag hemma i Piteå, som alltid är det väldigt skönt att vara hemma :)

Var och spelade ett pass tennis med Mattias och Peter igår, Peter är rullstolsbunden men en väldigt bra sådan, OS-medaljör mm. Ganska svårt att spela med han för ibland glömmer man som av att dom har två studs. Men det var kul :) Jag hade ju inte spelat på över 1 månad så det kändes ju lite konstigt men det gick ändå bra!

Sen frågade Jens om jag ville vara tränare för ett tjej-läger i Övik i november tror jag det var, så det lät ju riktigt kul :)

Tentan gick förövrigt ganska bra igår! Jag är ganska säker på att jag klarade den. Men man vet ju aldrig!
I helgen ska jag inte plugga nått! skönt
Bara vara hemma, ta det lugnt och umgås med vännerna och familjen.

Kommentarer
Postat av: Päron

Nice Hanna! Du tar en vinst i Övik i helgen antar ja! :D

2009-10-12 @ 22:31:26
URL: http://slaktarben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0