Äntligen över

Nu har jag precis kommit hem från tentan! Åh vad skönt att ha den bortgjord! Finns inte ord för att förklara denna befrielse :) höhö

Var ju i Övik i helgen på ett tennisläger som heter SEB next generation där jag Sara och Magnus var tränare till killar och tjejer på 10-12 år, dom gick i typ 4an, 5an och 6an tror jag! Jag och Magnus hade hand om tennisen fredag och lördag sen på söndag hade jag fysträningen. Kan säga att jag inte har haft 1 minut över för fritid knappt alltså, bott i en tennis hall med barn överallt. = Inte en lugn stund. Sen skulle vi hinna handla mat, laga mat, vara tränare, agera mamma osv. Men det har varit jätte kul! Och väldigt lärorikt! Måste säga att barnen var så himla gulliga, jag älskar barn alltså, det finns nog inget gulligare...eller hmm..kaniner är ju väldigt söta.. :) Men barn är nog snäppet vassare, iaf dom vi tog hand om i helgen.

haha, blev en liten miss då vi lagade makaroner, det är ju som lite svårt att laga mat till 20pers, och makaronerna blev ehm.. överkokta och då menar jag överkokta, det såg ut som mos.. Och så barnen "Vad är det här för slags makaroner" "Är dom stuvade eller?" "Makaronerna ser lite konstiga ut" Och jag säger, "Nämen det här är special gjorda makaroner, extra goda" då fick man skeptiska blickar. haha! Magnus vågade inte ens smaka dom!

Nu måste jag iväg, idrotts lektion snart. Hanna ska hålla i MAQ träning - kan bli intressant, undra om de är samma som vi gjort i Kramfors?

Kommer nog skriva ett till inlägg sen, en rolig händelse som hände igår:D spännande va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0