Off season week

Det har varit dålig uppdatering här på bloggen känner jag, trodde jag skulle ha mycket tid att skriva här veckan som varit eftersom vi inte har haft några träningar!
Energin min är på topp, var länge sen jag hade så här mycket energi! Veckan utan träningar har bestått av
timmar i biblioteket, löpar rundor med Rachel, i Georginas och Hayleys rum, lektioner förstås och ja överallt annars än datorn!

Jag och Rachel har varit och sprungit runt i Muncie och hittat en ny sida av denna stad, själv har jag bara sett slitna hus där college studenter bor, men nu har jag sett en helt annan sida av staden.. Vi blev även jagade av nå slags ankor.. vad heter dom.. Ja  men fåglar med lång hals, svan? haha var lite lustigt iaf! Vad har fåglar emot mig?!

I fredags var vi ett gäng och åt på Cheeseburger in Paradise sen for vi till tennis killarna där det var fest och mycket folk och svettigt, helveete så varmt det var! Syns även på alla bilder! suck.. Grymt kul var det iaf :)


Hayley, jag och Dena


Dom här två försökte lära mig spanska men det gick ju som det gick!


Sen vaknar man på lördag morgon kl 8 och kan inte somna om..typiskt alltså.. 4 timmars sömn då! Men pigg var man ändå, i vanliga fall skulle jag typ ha varit död hela lördagen! Men gamla Hanna är tillbaka! Tror körtelfebern var och spökade runt ett bra tag där, men nu känner jag att jag är helt frisk :)

I alla fall när de andra vaknade åt vi lunch sen typ for vi omkring överallt, matade ankor, sväng till walmart och såg softboll match.. Senare på kvällen var vi på en internationell fest en sväng, sen for vi någon annan stans men bestämde oss direkt för att fara för vi såg massa civil poliser som bara satt och väntade på att festen skulle spåra.. Och det var ett bra beslut!! Senare fick vi höra att polisen hade tagit över festen, alla hade varit tvungen att ställa sig på rad och visa sina leg och sen hade dom tagit kort på dom? I alla fall enligt vad andra förklarade.. Dom som inte var över 21 fick böter och dom som höll i festen måste gå till domstol eller nått? Fattar inte riktigt alla dessa regler men.. Såklart kunde dom inte ta alla på festen eftersom det var fullt med folk, så många hann smita!

Vi gick istället ut på krogen, och mamma du kan vara lugn, jag tog mig in utan att använda falsk leg... :) 
Men det sög, för det var dålig musik! 
Så vi for hem... 

Nu till veckan är det finals week.. Innebär att man endast har prov och inga lektioner. 
Men själv har man bara två prov, medans många har typ 5 slutprov! 
Så det kommer bli en lugn vecka för mig, i alla fall gällande pluggande och prov.  
Min sista vecka här :( Men det ska bli jätte skönt att komma hem! Saknar alla er där hemma!


Kommentarer
Postat av: päron

Jag har ju haft MVG i spanska ja.. men det försvann liksom:P

2009-05-07 @ 14:47:53
Postat av: Hanna

haha! ja all min franska som jag pluggade är spårlöst försvunnen!

2009-05-09 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0