SWEEDEN

Japp jag tog mig hem! Men har inte hunnit skriva fram tills nu.. Blir alltid fullt upp när man kommer hem :)
Vilket inte gör mig nått!

Resan gick bra, inga förseningar tack och lov! Jag sov mycket, snubben som satt brevi mig fick väcka mig både för middag och frukost :P Men jag var ändå mega trött när jag kom hem, så sov några timmar i min sköna säng..
Sen sov jag typ 12 timmar inatt, mamma kom och väckte mig på morgonen! Har nog aldrig sovit så skönt i mitt liv!! :)

Annars sen jag har kommit hem har jag tonat håret, sett Sofies nya lägenhet, tränat, hälsat på morfar, packat upp, vart på stan och nyss var Sofie, Sandra och Sara här, vi såg "Säg att du Älskar mig" hemsk film! Men bra!


Det är grymt skönt att vara hemma :)

Kommentarer
Postat av: FunkyFankan

Åh va roligt att du är hemma Hanna!! :D Hoppas allt flyter på därhemma nu, hörde nåt om att lite kramforsfolk ska upp och hälsa på dig också, jag är såå avis. Saknar dig! Puss och varmaste kramarna från Sthlmsvännen :) Ta hand om dig.

2009-05-13 @ 09:28:28
URL: http://funkyfankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0