Mot Umeå och Kramfors

Riktigt dåligt med uppdateringar nu känner jag men det finns anledningar!
I alla fall
Tess & Alle var ju här och det var riktigt trevligt! Mycket att prata om då man inte har setts på ett år!


Har saknat er!

Sen i veckan har jag jobbat ganska mycket, börjar komma in i det nu känner jag!

Sen så imorrn åker jag till Umeå på brännbolls yran, det blir jag, Sandra, Michelle, Sofie och Lina som ska bo i Linas lilla lägenhet på 20kvadrat, nog blire allt mysigt :)

Fick just veta att jag ska jobba tis, ons, tors nästa vecka så de blir ju lite knepigt där eftersom jag hade tänkt åka till Kramfors, eller ja jag vet inte hur jag hade tänkt... Men i alla fall så nu är jag ganska säker på att jag kommer åka på söndag till Kramfors och va där Söndag och Måndag sen åker jag hem och jobbar sen åker jag tillbaka på torsdag och är där över helgen, det är ju nämligen stundenten i Kramfors 5e juni! Och förhoppningsvis blire en reunion med min klass, HIL 05 tjalala! Ser jag fram emot, senast jag träffade Kramfors folket var ju då vi tog studenten :O alltså vad detta året har gått fort!

Nä nu ska jag packa sen blire att sova börjar 07.00 imorrn sen bär det av!

Hoppas alla njuter av vädret i helgen, verkar ska bli riktig sommar ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0