Minnen

Läste just Cristian Valencias blogg, då påminde han mig om ett roligt minne från då vi for hem från en tävling i Danmark!
Så här skriver han:

En sak jag kom på igår som jag inte kunde sluta skratta var när Hanna Öhman Rasmus Karree och jag var på en resa i Danmark. Det hände en sådan rolig grej när vi skulle ta tåget hem:D Det va så att i Danmark måste man betala med mynt för att få ut en biljet ur automaten och det viste inte vi vi hade sedlar bara. Så vi sa att hanna skulle vänta på oss där nere med väskorna och vi fixar biljetterna. Vi gick upp till andra våningen men den automaten var så jävla seg så det tog evigheter. Sen ser vi tåget komma och vi har en biljet kvar och Ramus som är finne:D börjar lacka ut på maskinen medans jag står och stressar han och hanna står och skrattar ihjäl sig där nere. Alla människor måste ha trott att vi var helt pantade i huvudet. Det kom till och med några svordomar på finska när ramus började lacka:D När man kommer ihåg sådan minnen så saknar man dom tiderna lite faktiskt=) Den där händelse kommer jag aldrig glömma


haha gud vad jag skrattade då jag läste det här, alltid så kul att bli påmind om sånna roliga minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0