Indianapolis airport

Nu är jag i Indianapolis flygplats och väntar.. Har inte sovit nått inatt, inte en minut!
Hela dagen igår höll jag på att städa ut mitt rum, senare på kvällen var det typ "avskedsfest" Det var jobbigt.. Säga hejdå till alla :/ Många som man vet att man aldrig mer kommer träffa! sjukt!
I alla fall så var vi på festen typ till 3 sen så gick vi till Pita pit och åt.. Gick omkring, sen vid 5 på morgonen skjutsade Hayley Georgina och jag till flygplatsen, blev väldigt stressigt också för Georgina kom till flygplatsen 30min innan flyget skulle gå och då ska man lämna väskor och gå igenom säkerhetskontroll.. men det ser då ut som att hon kom med flyget :) Jag själv måste vänta här några timmar innan mitt flyg går, perfa då att det finns gratis internet :)
Skulle LÄTT kunna somna, men vågar inte.. har ju min dator och två väskor att hålla koll på! SUCK
Nä men det är lugnt, sen kommer jag ju till mitt 10h långa flyg till sthlm, då blir det att sova!!

Hade förresten jätte kul på våran tripp till Chicago, var först i La port och sov där hos Rachel, var ute och gick på stranden på kvällen... sen på torsdagen for vi in till Chicago, hur fin stad som helst!! Hade jag inte väntat mig, har åkt förbi förut och då såg det tråkigt ut, men det var det inte! Var i dream world, tre våningars forever 21!!! Ja sen gick vi vidare i andra olika affärer, avslutade med en pizza, en berömd sådan också.. Typ mega tjock pizza, god var den!
Men vi hann inte med så mycket, man behöver mycket tid i Chicago vilket vi inte hade.. Skulle kunna gå och strosa runt där lääänge!!


Jag & Rachel




Hayley, Rachel & Jag :)


downtown chicago


"Giordano's world famous stuffed pizza"


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Skönt att höra att du är på flygplatsen. Have a safe trip home! Kramar mamma o pappa

2009-05-09 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0