Ica kvantum

YES, imorse var jag på intervjun och jag börjar jobba imorrn! :) Kan inte bli så mycket bättre!!
Men ja.. Det finns ju några problem med det här nu.... Jag vill ju verkligen fara på brännsbolls yran i Umeå och på studenten i Kramfors! Så jag ska göra allt för att inte jobba då! :)
Gud så himla bra det känns att man har jobb alltså!
Är lite nervös för imorrn bara... Jobbar från 3:45-22.15 och då ska jag lära mig kassan! :S Men de går nog bra!

Sen är det ju också väldigt kul att Federer är tillbaka!! Han vann igår mot Nadal på grus dessutom!

Återigen har det vart en underbar dag! Har legat ute och stekt, varit ute och åkt ruller blades, södra hamn med Sofie och ja bara tagit det lugnt helt enkelt :) härligt med sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0