From the library

Sitter just nu i biblioteket med Sarah och Alberto, har varit här nu i 5 timmar ca, men inte har man fått mycket gjort.. För att få något gjort ska man sätta sig i ett tyst hörn där det bara finns massa tråkiga böcker som omringar en och inte en massa folk.. I veckan är typ biblioteket samlingsplatsen, ALLA befinner sig här.. Så man borde egentlgen plugga hemma eftersom man träffar folk hela tiden, men hur kul är det att sitta själv i sitt tråkiga rum?? Nä borde sluta skriva här och plugga istället!! blir en lång natt har jag på känn..


Imorgon har jag mitt sista prov här på Ball State.. gud va sorgligt, eller så inte :)



Sen på onsdag åker jag, Hayley och Rachel till CHICAGO!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0