En ledig dag

Nu har jag jobbat två dagar på ICA i kassan och det går ju faktiskt bra! Det är ju lite klurigt ibland men det fixar sig ju alltid :) Igår gick jag och satte mig i kassan då det var som värst! kö på typ 20 pers i varje kassa, en tjej shoppade så mycket att maten inte fick plats på bandet liksom! Antar att alla ville handla före helg, eftersom det är röd dag idag! Även fast det var så mycket folk var kunderna väldigt trevliga :) Personalen är också jätte trevlig så! Det känns bra!
Idag är jag ledig men jobbar imorrn från 7-12 så kom och handla av mig ;)

Sen har det ju också varit väldigt trevligt att Sara H har varit i Piteå i veckan! Så har hängt med Sofie och Sara endel, sen kom även Lina hem igår! Vi såg hejna Ballar av stål, helveete vad jag skrattade! haha grymt kul var det :)

Idag kommer Tess och Alle! Jag längtar!! kan inte förstå det, Det var ungefär ett års sedan vi träffades! hur hemskt är inte det? ...... Dom kommer i alla fall ikväll kl 21.30!!


Dom kom och hälsade på mig en kväll och hade likadana kläder utan att ha tänkt på det ;)

Jag och Tess ska även vara med i en tävling här hemma i helgen , som lite på skoj tävling kanske.. Vi kommer nämligen möta herrar! haha.. Men det blir nog kul :)

Nu ska jag snart iväg och spela tennis med Mårten och Mattias, har inte spelat på en vecka nu och så har ju match imorrn! Sen blir det nog att vara med tjejerna.. Hade också tänkt ta en sväng på ruller blades och hälsa på farmor.. Får se hur jag hinner allt :)

Kommentarer
Postat av: FunkyFankan

Iiih! Va kul att du ringde Hanna!! :) Superkul. Hoppas helgen med fintjejorna blir mer än kanon! Jag saknar er vänner. Ta hand om dig. Puss!

2009-05-22 @ 16:15:47
URL: http://funkyfankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0