Weight training class

Okej... Varje tisdag och torsdag morgon har jag en kurs som heter weight training, vi befinner oss i ett gym och lär oss om alla maskiner och massa olika lyftnings tekniker och ja en massa.. Sen resten av timmen får vi träna. Så det är såklart min favorit lektion! Men nu har vi börjat med peer-teaching. Så andra klasser kommer in och vi ska då göra ett tränings schema för dom och visa dom hur allt fungerar osv. Dock... Det första jag komma in är stora football players, baseball players, mega långa basketball players... Herregud tänker jag, ska lilla jag lära en basket spelare hur man lyfter vikter?! Till en räddning ser jag några tjejer dyka upp så jag typ kutar fram till dom.. Tack och lov fick jag hjälpa en trevlig tjej!

Annars idag har jag varit på lektioner, sen tennis träning och rehab. Nu sitter jag här med is på ryggen, knät och armen.. Fattar inte riktigt det där med is teorin som dom har här, menmen..


Mamma & Pappa är i New York nu! AVIS....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0