Flo rida - right round

Igår var det en solig och varm dag igen! Börjar bli lite brun nu faktiskt, det röda börjar ge sig ^^
Tränade på dagen och senare på kvällen gick vi och såg på bio, Taken, faktiskt grymt bra!

Idag var det match dag mot, UIW.. Var en lååång dag.. Med regn och "storm"
Vi kom dit och det regnade väntade 1h kanske, värmde upp 30min sen började det regna, fick vänta 2h, sen hann vi värma upp spela dubbel som jag och rach förlorade... och sen hann jag spela ett set singel, vann 6-0 sen började det ösa och åska = kört.. Men tävlingsledarna ville vänta in för att se om det skulle bli bättre.. SUCK.. Så det blev ytterligare säkert 1h i bilen! Tillslut gav dom upp för dagen. Jag som var inne i ett stim och spelade riktigt bra, brukar inte kunna spela i enorm vind men idag vet jag inte hur jag lyckades.. Min forehand känns bättre än någonsin dock mina knän sämre än någonsin! Men så äre.

Om det inte regnar imorgon så ska vi fortsätta matchen! Men det ser mörkt ut.

Ikväll blev det shopping igen på något annat ställe, men jag och Georgina satte oss i en stor affär med massa böcker och tidningar för att läsa, tydligen får man läsa tidningar helt gratis utan att köpa dom.. I alla fall enligt G, men man vet ju aldrig med henne haha....

Jag kan verkligen inte förstå hur människor kan bli så fruktansvärt förändrade på en tennisbana, Rachel som jag spelar dubbel med är världens snällaste människa utanför tennis, men på tennisbanan är hon rent utav en bitch, hon är arg och om man frågar henne något ryter hon till.. Hon går mig verkligen på nerverna ibland alltså..  Speciellt idag.

Annat exempel är våran coach, hon skrattar och är hur snäll som helst utanför tennisen men på tennisbanan förändras hon till en slavdrivare och härskare där man inte får komma med sina egna åsikter!

Menmen, avslutar med lite bilder :)


Försöker vara indianer?


Georgina och jag på bio


Det var i denna bil vi spenderade x antal timmar.. "you spin my head right round chris brown"


reeegn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0