Tillbaka i Muncie

Vi tog oss tillbaka ändå, även fast det var en hel del förseningar.. Kom till Rachels hus vid 1 på natten, sen kom några tennis killar över och vi satt och snackade hela natten typ, jag var huuur trött som helst så jag somnade vid 5 tiden? några andra somnade inte förens tidningen kom vid 6-7 tiden, så hör jag dom säga "I'm not tired yet, lets do something" Så då gick dom ut och tog kort sen kom dom tillbaka, så typiskt Georgina och Sarah...Dom är galna och sover typ aldrig! Vi vaknade inte förens 2 idag.. Sen for vi och solade åt "frukost" såg baseball match sen hade vi träning en lördagkväll... 2½ timme..

Vi känner oss som en liten familj här i Rachels hus, hon bor med tre andra killar med de är borta hela helgen så vi har tagit över, dock är det ganska skitigt här måste jag säga.. Skulle aldrig kunna bo så här :P Men så blir det väl när man bor med tre killar ;) Vi har i alla fall nyss lagat mat och nu håller vi på att göra oss klara för att gå över till Jeff's.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0