Sommar sommar sommar!

Det har varit två underbara dagar! det har varit soligt och 22 grader varmt. Folk går i flip flops och shorts, jag har inte använt någon jacka, killarna spelar tennis utan tröja! goda tecken på värme :) Folk blir också så mycket gladare! Dock var jag inge glad på tennisplan idag, jag är inte ett fan av att spela ute då det blåser eller om solen är rakt i ögonen, spelar nog hellre inne för idag blåste det på tennis plan och bollen flög bara iväg ibland menmen så är det! Jag är röd som en tomat igen, kan nog inte bli brun utan att bränna mig och bli röd före! Får hoppas detta vädret håller i sig, men man vet ju aldrig skulle inte förvåna mig om det skulle komma snö imorrn.

Nä nu ska jag gå och se volleyboll sen måste jag gå till study table!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0