Snart där

Snart är denna vecka över, jag tror faktiskt jag har gjort bort det värsta när det gäller prov och sånt för denna termin! Känns mycket skönt.. Gjorde nyss ett prov, 21.15, för sent för mig! Min hjärna funkar inte bra på kvällen..

Har ett prov kvar denna vecka! Sen är jag fri! Spring Break!
Min rumskompis har just åkt till Panama city i Florida vilket typ är det populäraste party stället under spring break! Säkert halva min korridor ska dit. Får hoppas vår Texas resa blir bra, och att Kathy är på bra humör!

Idag har det förresten vart 18 grader varmt! vart kom det ifrån undrar jag? "you never know with indiana weather" som dom säger.

Nu ska jag sova, spints 06.15 imorgon bitti, sen gym efter det..

Avrundar med en bra låt!
The All-American rejects - Gives you hell


Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

6.15? Typ Kramfors tid ju:P

2009-03-06 @ 19:20:48
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa värre!

2009-03-07 @ 03:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0