Sjukt

Är less på mina rygg smärtor.... Kunde inte sova igår natt igen, det är seriöst värst då jag ligger och sitter ner, så jag funderade på att gå ut och gå eller nått, men då regnade det ute, sen så ville jag inte gå ut i mörkret själv..

Idag fick jag i alla fall komma till någon slags sjukgymnast, som sa att mina höfter var fel placerade, och så förmodligen hade jag sträckt några muskler och sen så har det blivit inflammerat.. Så nu har jag fått massa rehab övningar som jag måste göra typ 2 gånger per dag! + ta ipren och grejer..

Alltså det är nästan sjukt, alla i vårat lag förutom tre personer tar Ibuprofen & tylanol för att kunna genomföra träningar och matcher.. Det är ju inte så att man står över träning bara för att man inte kan gå normalt, nä då är de bara ta typ 5 tabletter, smörja in med nån salva och spela.. Förstår ni varför jag slutar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0