Röd som en tomat

Jag är nu röd som en tomat, men det är ju inte ovanligt efter två dagar i solen! My face is on fire!!

Igår tränade vi 3h, låg vid poolen och sen blev det shopping, forever 21 igen och jag köpte 3 klänningar och ett par legins.. Vi traskade runt det så kallade "river walk" hur fint som helst! Ja svårt att förklara men kommer bilder! Facebook kommer bombarderas med kort från den här resan har jag en känsla av. Sen på kvällen gick jag, Rachel och Hayley ut på en promenad..... Och på vägen tillbaka skiter en fågel rakt ner i mitt hår!!!! Så det droppade ner i handen också! Fyyyfan så äcklad jag var.. Kan säga att dom andra typ låg på marken och skrattade, haha!

Imorse for jag och Rachel ut och sprang för att utforska San Antonio, så himla fint här överallt :) Blev en runda på typ 50 min och jag vet inte om det var så smart för vi hade nämligen 4h tennis träning i rad efter det.. I värmen! Sen i slutet körde vi sprints och då var jag totalt död, det fanns inge energi alls i mig, jag fick något konstigt som jag aldrig haft förr.. fick typ inge luft, kunde inte andas och så var jag tvungen stanna.. Läskigt.. Men jag tror det har med värmen att göra! 28grader varmt har det vart!

Ikväll gick vi ner till "river walk mall" igen, shoppade lite mer och åt middag på en resturang precis brevid den lilla kanalen som går genom stan, blev lax och pommes för mig! hur gott som helst! 
Sen traskade vi runt och gick till någon mexikans marknad.. Känns som att man är i Mexiko här, spansk talande överallt och sånna saker som påminner om Mexiko :) Jag gillar det!

Blir ingen spring tur imorgon bitti i alla fall! Sen hoppas jag på en kortare träning!









Lite bilder från the river walk som jag pratat om, inte så många bra bilder men de får duga hitils :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0