Pussycat Dolls - I hate this part

Ibland hatar jag detta land!!! Idag fick jag en himla räkning på 330$ vilket är typ 3000kr!!!!!!!!!! Även fast jag har den bästa försäkringen! Denna räkning var för ett test jag gjorde då jag var sjuk! Vilket säkert skulle vara gratis i Sverige..

Sen SÖG träningen idag.. Kunde inte serva pga arm, sen i slutet kunde jag inte böja knäna i volleyn då började Kathy klaga och då sa jag men jag kan inte böja på benen för knät!! Då vände hon sig bara om.. Antar att hon höll sig för att skälla ut mig eller nått... Hon klagar på att hon är frustrerad hela tiden för att alla är skadade osv, men tror hon inte vi är det då?!?! Och det är väl inte vårt fel att vi är skadade heller.. SUCK
Måste iaf ta ibumetin och alvedon nu inför varje träning för att kunna spela..

Less jag är

Kommentarer
Postat av: Päron

aj aja aj höö hur ska det gå?

2009-03-04 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0