Mot solen

Nu är alla test klara och inget plugg på en vecka!! Underbart!
Idag var det 19+ dum som man är tar jag vinterjackan till lektion, helveete så varmt det blev! Jag var lite stressad innan jag skulle gå så jag tog jackan automatiskt utan att tänka, gaah! Men sen ikväll till middagen tog jag på mig min sommar/vår jacka och tygskor, lycka! Sen satt Jag och Hayley ute och njöt av det underbara vädret!

Nu är väskan packad, flipflops, bikini, shorts, linnen wohoo! Texas here I come!
Finns inga stränder i texas dock, men vi har pool på hotellet! Kylee i tennislaget har aldrig vart på en strand i hela sitt liv förresten!!!

Dock blir det också mycket träning i solen också, jag är inte den bästa på att spela tennis i värme så vi får se hur det går!

Imorgon måste vi vara ute från där vi bor 08.00, så Kathy sa att vi skulle på donken och äta frukost(!) hon har aldrig vart på macdonals med tennistjejerna under sina 20år som coach, vi är dom första haha.. Vad har tagit åt henne?! Själv tycker jag nog inte om macdonalds frukost (amerikansk frukost) Scrambled eggs, hash browns, bacon, biscuits and gravy, pancakes.. Nepp hellre flingor, mjölk och en macka!

Sen åker vi vidare till flygplatsen.. Har ingen aning om när flyget går dock :P Ingen aning om hur lång tid det tar att flyga heller, men det blir säkert bra!

Nu ska jag gå vidare till Hayley och Georginas rum sen får vi se vart kvällen tar oss!

Hade bra, Saknar alla där hemma väldigt mycket ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0