Milwaukee

Nu sitter jag i Milwaukee på ett hotel, i ett rum med Dena, hotell rummen är grymt stora här motför i Sverige btw!

Kom hit torsdag natt pga en massa krångel... Vi åkte iaf en stor vanlig buss nivet, på 12pers, så det var ganska nice! Fredag var vi och åt, pluggade sen hade vi match mot Milwaukee University, vi var inte klara förens vid 12 på natten. Tränade först en timme, sen dubbel matcher, jag och Rachel vann! Sen direkt efter var det singel matcher, jag förlorade första set 6-1, hade typ glömt hur man spelade singel! haha, men vann sedan med 6-2 6-1 och spelade riktigt bra :) Har dock fortfarande dålig kondition så jag flåsade så mycket mellan sidbytena så jag kunde typ inte prata med Amanda! ojoj.. Var död efter matcherna kan jag tala om! Slocknade innan vi hade kommit till hotellet.

Imorse hade vi sovmorgon och en dag off! ingen träning eller match.. Så vi sov ut, for sedan och åt på Qudoba, pluggade och sen shopping, spenderade nån timme på Forever 21! Har även hört att dom kommer till Sverige!! Köpte en klänning iaf.. Sen var vi och åt på typ nån italiensk restaurang! Ikväll har vi bara tagit det lugnt och sett Legally blond!

Bästa med dom här resorna är typ att man äter god mat bor på fina hotell och får allting gratis! :)
Tänk dock fotbolls lagen då dom åker på resor, på vår skola finns det ungefär 100 killar i skolans fotbolls lag, 70 av dom får kanske resa, måste ta typ 4 bussar och tänk då dom ska äta, en helt jobb att organisera det ju och vad mycket pengar det ska gå! Vi är bara 8 i vårt lag och tre coacher som ska äta och det är nog krångligt att hitta bord och sånt..

Nu ska vi typ gå och lägga oss, tidigt för en Lördag men vi måste upp kring 06.30 imorrn, match kl 10 mot Greenbay Univ. eller nått.. Kommer inte ihåg alla namn :P

Ser inte fram emot veckan :/ Mid-terms.. 3 prov, 3 assignments, 1 uppsats.. dööö

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0