Måndag...

Jag gillar inte måndagar.. Början på en heeel lång vecka!

Helgen har varit hyffsat lugn, inga fester eller nått! för min del. Lördag var jag på praktik på YMCA, ett gym.. Där jag får hjälpa folk med träning, visa dom hur maskiner och sånt funkar.. Sen från kl 12-5 var vi tvungen vara och hjälpa till på gymnastik tävling, deras MAC championship. Fick typ bära i en flagga och leda olika skolor till rätt plats, sen hjälpa till med poäng räkningen.. Hjälpte en domare som bedömde, "bars" vet inte vad det är på svenska :S Men hon skrev och tittade, såg ut som ett helt annat språk, arabiska eller nått.. Sen så räknade hon ihop det och så gav jag poäng till huvud domaren. Var dock rädd då jag tittade på för att dom skulle falla och bryta nacken eller nått! Ingen sport för mig det där iaf.

Efter det var jag hur trött som helst, alla vi var det.. Så vi gick och åt sen var jag bara i Dena och Brittneys rum, gjorde inte alls mycket..

Söndag var en bra dag där jag fick mycke nytta gjort.
* Pluggade och hann klart allt jag ville, + hamnade lite före!
* Hjälpte Hayley med ett film project, jag Sarah och Georgina var bakgrunds dansare! haha
* Tog en lång promenad i det härliga vädret
* Städade och tvättade

Eftersom jag gjorde allt plugg igår så har jag inte så mycket att plugga ikväll! Halleluja! Ska bara skicka in en sak till en lärare sen är jag klar.. Inte ofta det händer, att man inte har något att plugga på en hel kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0