Från 19år till 80år på en dag

Nu känner jag mig som en 80 årig tant.. Som har ont överallt.. Började med dubbel, jag och rach förlorade även Sarah och Kylee, G och Dena vann men vi förlorade därmed 1 poäng. Sen var det singel, jag vann min match 6-3 7-6.. Spelade inte som jag hade velat men jag vann tillslut. Sen stog det 3-3 i matcher och Kylee är kvar i en 3 setare som ska avgöra vilka som vinner.. Hon förlorade tyvärr och vi förlorade mot NIU. Tungt att förlora så jämna matcher.

Idag under dubbel matchen gjorde jag nått med ryggen, sprang till en boll så kom jag fel.. Ryggen har vart bra i typ en vecka men nu är den kass igen.. Fick hjälp av "trainern" hon gjorde en massa konstiga saker, sen var det mycke bättre! konstigt.. Hon sa typ att ena höften var på fel plats eller nått, men hon rättade till det.. Dock känns det inge bra just nu men får gå till henne på måndag igen!


Ikväll ska jag ta det lugnt, vi har en bio här på campus (som är gratis) så jag, Hayley, Cliff och Burger ska se The day the earth stood still.
Har ingen aning vad det är för film men får hoppas den är bra :)

Imorgon ska jag och göra "practicum hours" på YMCA från 8-12
Sen måste vi (tennis laget) hjälpa till på Gymnastic MAC championship eller vad det nu är.. Som våran coach sa att vi kunde hjälpa till med utan att fråga oss!! Vilket suger.. Det är från 12.15 till gud vet när.. 6? Men jag
har ett viktigt möte 15.30 som jag måste gå på för att få 4000 kr tillbaka!!! Så det ska jag inte missa..
Kommer bli en låång dag..

MÅSTE FIXA MITT HÅR OCKSÅ! Men jag har alltid tid och det måste passa för någon annan som kan skjutsa dit mig eftersom jag inte har någon bil och man kan inte ta sig på något annat sätt än bil i det här dumma landet! Försöker undervika spegeln.. så illa är det.. utväxten är typ ja.. äh det är för pinsamt att säga. Men jag överlever!

Nu ska jag trippa iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0