Brunhårig?

Okej, nu har jag fått en tid hos en frisör! Imorgon (!) För att både klippa och färga håret..
Och mitt hår har ju inte vart i det bästa skicket på sista tiden så jag tror ju inte jag kan färga håret blont igen och jag har mega utväxt just nu som måste göras nått åt.. Så jag tror jag ska färga håret i någon brun nyans! Förhoppningsvis kommer mitt hår må bättre av det också! Är less på detta slitna hår!


  
Här för tre år sedan hade jag brunt hår, och det ser ju ändå inte förjävligt ut.. Så ett försök är det kanske värt?

Är dock nervös

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker att du passar i brunt hår (: de blir bra ska du se, du behöver inte vara nervös (:

2009-03-25 @ 19:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0