Sommaren är här

Äntligen har värmen kommit och gud så härligt!

Förra veckan jobbade jag 6 av 7 dagar, men det gick bra iaf.. bra pengar midsommar helgen :)
På midsommar slutade jag kl 3 sen bar det av till bergsviken hos Hanna där vi var ett gäng tjejer som åt och hade det trevligt!

Idag har jag varit ledigt, grymt skönt! prickade in det härliga vädret också, så har tagit en promenad till morfar och step in sen solat, vart på stan där jag hittade mer än vad jag hade tänkt!

Är så grymt less på att vara sjuk, har haft problem med halsen sen jag var i kramfors, vilket är 2 veckor nu tror jag?.. Men äntligen idag kände jag att det börjar kännas bättre! helvete att man aldrig ska få vara frisk!
Har inte tränat mycket alls på sista tiden, men är på g nu! förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0