I kramfors

kan börja med att säga att jag är grymt sliten.. Har tappat rösten min också!


På fredagen såg vi studenterna sen satt jag och Päron framför datorn för att se live score... Japp... Ingen eurosport på tg längre! Men båda mina favoriter i semi finalerna vann (nu snackar jag om tennis franska öppna här) Vetni hur nervöst det är att sitta och se att siffrorna ska ändra på sig? utan att se då dom spelar.. Men nu är det i alla fall final mellan Robin Söderling och Roger Federer... Blir ju lite problem då vem man ska hålla på... En svensk eller den store Federer.. Näe som det känns nu håller jag på Federer, gillar inte söderling så mycker alltså! Men vi får se imorrn på finalen!

Senare på kvällen droppade det in folk här hos Jessica, HIL 05 med fler.. Sen drog vi vidare på Kramm... Grymt kul kväll! Kul att träffa kramfors folket och klassen igen :)

Men det blir så att jag åker hem idag! Vi skulle ju gå ut ikväll, se fotboll Sverige-Danmark.. men jag känner mig inte så taggad för det idag.. tror att jag har lite feber, sen har jag ont i halsen! Sen måste jag bli frisk då jag ska jobba ganska mycket nästa vecka.. Sen en stor faktor är ju att jag vill se tennis finalen imorrn! Känner inte för att sitta på en buss medans alla sitter och ser den finalen, då en svensk är i final liksom! Händer inte varje dag om man säger så.

Nu ska vi och käka sen blire den enormt roliga bussen :)

Men tack alla för en trevlig kväll igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0