Umeå till hösten

Nu är det klart, till hösten flyttar jag till Umeå :)
Blev antagen idag till en utbildning som heter idrottsvetenskap som är på 3 år.
Fick också även en lägenhet idag, får flytta in första augusti!! Stipendievägen 12 på ålidhem :)
Vad overkligt det känns!!!

Annars då.. Jo..Just nu jobbar jag dygnet runt känns det som.. men jag tycker det är ganska kul, träffar mycket folk hela tiden och så! Sen tjänar man ju pengar! efter den här helgen har jag nog jobbat 11 dagar i rad eller något!

Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

Inte funderat på att flytta ner till civilisationen istället:P?

2009-07-24 @ 19:03:23
Postat av: hö

MÄH! Umeå är ju för fasen civilisationen NR 1 :D

2009-07-26 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0