Piteå Dansar & ler 2009

Haft en grymt kul helg som vanligt under pdol! Dock jobbat mycket så de har varit slitsamt.
Päron, Alex och Ante kom upp från Sundsvall också, så de var extra kul :) + att alla tjejer var samlade i helgen!
Så man skulle kunna säga att helgen inte kunde blivit så mycket bättre med tanke på det, men om man tänker från en annan synvinkel skulle det ju kunnat va bättre väder, sen skulle man ha kunnat varit ledig men men, man kan ju inte få allt här i världen!

Torsdag var kung, dansade hela natten lång
Fredag hade jag för kul :)
Lördag var jag spik nykter.
Söndag jobbade jag 07.30 = tungt.

Men om man tänker efter.. 710 spänn för att bara sitta i kittelfjäll tältet 3 dagar i rad.. De var fan värt de, fan va kul de var!
Grymt band som spelade också! Fast vi såg ju faktiskt lite av promoe, och maskinen med "Alla som dansar är våldtäcktsmän" var ju inte helt fel heller!


Sådärja!


På kittel!


Michelle & Jag :)


Hasselnöten och päron var taggade!


Vi åt middag och förfestade hos mig på lördagen


haha det här är min favorit bild, Michelle var för övrigt kung på beer pong!


Linnea, Hanna & Carro kom också!

Tack för en trevlig helg alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0