Köping & Stockholm

I veckan tog jag en sväng ner söderut! Var nämligen ledig tis, ons och tors! Så då tänkte jag passa på att hälsa på Fanny som man inte träffat på ett tag + att jag ville träffa Tess innan hon sticker till USA!
Så först var jag i Köping hos Tess, vi spelade tennis och tog det lugnt, umgicks :)
Min rygg suger ju.. Direkt jag börjar spela tennis kommer smärtorna i ryggen tillbaka, förstår inte!! jag lyfter ju tunga grejer på ica hela tiden men där går det bra :S Måste vara något med sido förflyttningarna!
Sen drog vi iaf vidare till Stockholm och bodde hos Fanny! Vi shoppade och lagade den klockrena tacopajen som vi gjorde x antal gånger i Kramfors! grymt gott var det :) Sen satt vi en kväll på en klippa (eller vad man säger) där man kunde se hela stockholm :) Mysigt värre!
Tack Tess & Fanny för de trevliga dagarna! :)







Kommentarer
Postat av: Slaktarben!

Där är fanny och tessla ju! :D

2009-07-21 @ 22:13:48
URL: http://slaktarben.blogg.se/
Postat av: Linus Eriksson

Nu kör jag igång bloggen igen;)

2009-07-25 @ 14:08:10
URL: http://limpasterix.blogg.se/
Postat av: hö

jaa :) äntligen linus!!

2009-07-26 @ 17:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0