Vinst

Idag vann vi mot Wright State med 6-1 i matcher!! Mycket bra :) Hayley som inte spelat match sen april förra året spelade sin första match idag och vann 6-0 6-0 (!)

Idag hade jag en jätte bra dag, jag trodde typ att jag var frisk men... Då kom det bara så där helt plötsligt den där känslan och jag blev mega slö, ont i huvudet och yr. Kändes som jag hade spelat 5 matcher i rad eller nåt, då jag bara hade suttit och tittat. Efter alla matcher hade vi samling och jag la mig ner på tennisplan och höll på somna, då började alla skratta och jag vaknade :) Så går det. Skulle ju hem och plugga efter matchen men jag somnade i 2 timmar. Imorrn har jag bara en lektion sen ska jag slöa hela dagen och försöka plugga lite.

Fick julklapp idag av Georgina, ett shotglas med en koala och så står det G'day australia road :) hihi
Sen fick jag av Hayley en kub med en massa bilder på oss och en nyckelring ;D

Idag har det kommit en tjej från Puerto Rico som är här på besök som kanske ska börja här nästa år! Så vi ska ta hand om henne i helgen, visa henne runt och så. Vi fick dock stränga regler och skriva på ett papper med saker som man inte fick göra, om vi skulle ge henne ball state saker då skulle vi kunna bli straffade av ncaa osv. Massa grejer var det. Störda regler. Men i alla fall så berättade Kathy om saker som tidigare hänt med "recruits" (kallas dom som kommer och hälsar på)
Kathy hade en gång fått ett samtal 1 på natten "Jag hittar inte min recruit, hon är borta"
Förra året hade Hayley och Georgina gått ut på scottys för att äta middag med en recruit, och om man gör sånt så betalar Kathy, då hade dom köpt mat för 80$ = 600kr ungefär. haha!
En annan recruit hade började röka marijuana en kväll.

Det var de.. Hoppas alla har det bra hemma i Sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0