Snart är det februari

Idag på väg till lektion såg jag alla möjliga sorters maskiner för att ta bort snön, jag antar att dom plockat fram allt vad dom har, vilket inte verkar vara speciellt mycke.. Dom hade tex tagit fram en sån maskin som sopar bort sanden! haha.. Så det blev ändå en ganska rolig promenad imorse!

På eftermiddagen såg jag repris av semifinalen mellan Federer - Roddick, orkade inte gå upp mitt i natten för att se, var allt för trött sen ville jag inte väcka Lauren heller :) Federer är ju så bra nu!

Sen gick jag och åt med de andra på The Retreat som är en buffé och idag serverades det Kina mat! För att fira det kinesiska nyåret typ. Det var gott!


Önskar att jag kunde bli frisk nångång också, det känns fortfarande inte helt rätt i kroppen. Men jag vet inte när jag kan börja träna? För jag vill ju absolut inte bli sjuk igen.. Nu har jag ju säkert grymt dåligt immunförsvar också. Jag hatar att vara sjuk åh... Önskar jag kunde vara helt frisk och känna mig pigg igen och inte ha någon jävla huvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0