90210

Idag har det vart en lite mer busy day, hade två möten med lärare och en lektion.
Visste ni att ett barn skrattar ungefär 250 gånger per dag medans en vuxen skrattar kanske 15 gånger?
Och, om man skrattar 30min per dag får man bättre immunförsvar och massa andra saker, men jag reagerade på immunförsvar som jag behöver(!) Något som jag inte verkar ha, så nu blir det att försöka skratta.. problemet just nu är att det är jobbigt att skratta ungefär.

Sen for jag iväg till tennis hallen för möte, såg på killarnas match mot IPFW och dom vann 7-0! Efter det var jag allt för trött, sov en timme.. Åt middag med de andra, satt där 2 ½ timme.. Hade lektion, Life skills som är endast för athleter och där var tv8 helt plötsligt och filmade. Nu blir det ett avsnitt av 90210, kommer säkert somna dock.. Har aldrig vart så här uppdaterad på tv-serier föresten, måste passa på nu medans jag har tid!



Imorgon möter vi Wright state på hemma plan, betyder att jag missar ännu en match.....


Kommentarer
Postat av: päron

Det kan inte stämma med skratten där:P du skrattade mycket i krallet men är ändå sjuk :P

2009-01-23 @ 01:10:26
Postat av: Hanna

haha jo jag gjorde ju det pga dig ;D men ändå så blev jag sjuk.. ja undra ja vad jag ska göra för att förhindra mina sjukdomar?? haha..oundvikligt

2009-01-23 @ 04:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0