Tillbaka på Ball State University

Då var man framme i Muncie efter många om och men känns det som. Jobbigt att resa då man är sjuk, men tack och lov för att alla dessa preparat finns, alvedon, nässpray osv.. I alla fall var flyget till Chicago försenat 3h, vilket gjorde att jag missade flyget till Indianapolis. Så fick tjorva på med det där då jag väl kom till Chicago, boka om och så. Fick en ny biljett kl 03.00 svensk tid, 20.00 chicago tid.
Blev en lång dag det där. Inte är det nog heller då man är stressad sjuk och inte vet vad man ska göra, så ska dom kolla igenom allt man äger och har. Säkerhetspoliserna tog upp allt ur min väska, då menar jag allt. Sen hade jag en present där också, inslaget i fint present papper och allt. Men det brydde dom ju sig inte om. Ser jag ut som en brottslig eller?! Man börjar ju fundera, alltid ska dom kolla igenom mina bagage, till och med i Sverige plockade dom ut mig för säkerhetskontroll där inte ens alla behövde kollas.

Idag hade vi träning men jag är ju fortfarande sjuk så jag tog inte med mig några träningsgrejer till träningen skulle bara kolla på. Det första coachen säger då jag kommer är "vart har du dina träningsgrejer" jag hade sagt till henne att jag var sjuk och att jag äter antibiotika..
"jag är ju sjuk och ska inte träna idag"
"Det är inte något du bestämmer själv" säger hon då
"men vadå, ska jag träna då jag har feber?"
"vi är inne i en så viktig period nu och träningen är väldigt viktig, jag är väldigt besviken på dig du som skötte dig så bra förra året"
Jag förstog ingenting.. Hon har sina humörsvängningar alltså, inte nådigt heller.
Jag kan ju inte ens gå uppför trappor så blir jag anfådd.. Jag ska då inte träna imorrn iaf, vad hon än säger.
Inte så roligt välkomnande tyckte jag :/

Men tjejerna var ju såklart kul att träffa! :)
Nu ska jag gå och hämta ut skolböcker sen börjar skolan imorrn.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0