Sweet potatoe

Var ju på middag idag med några tjejer, vi åt på Outback steak house.. Jag beställde då kyckling och "sweet potatoe" jag vet inte vad jag tänkte när jag beställde sweet potatoe, jag tänkte typ att det var vanlig potatis.. Då maten kommer ser jag en totalt orange potatis på min tallrik och till den här såkallade potatisen var det socker och smör i en skål.. Aldrig sett något liknande, inte smakade så gott heller.. Såg ut som morotspure ungefär. Jaja det var en upplevelse.. Det är säkert bara jag som är bakom flötet och inte har sett en orange potatis, eller? Har ni sett eller ätit sweet potatoe?

Just nu sitter jag och tittar på Australien Open och Federer möter Berdych men det ser mörkt ut tyvärr.... Federer ligger under med 2-0 i set. Ska federer redan åka ut i fjärde omgången?! vore tråkigt



Kommentarer
Postat av: päron

neeeeeeeej ;P

2009-01-25 @ 12:28:18
Postat av: michelle

haha, vad du är söt hanna! :P

2009-01-25 @ 21:36:17
Postat av: Anonym

haha, du är gullig du Hanna! Söt potatis är rätt gott i små mänder, men jag föredrar vanlig hederlig potatis! ;)

2009-01-26 @ 19:04:18
Postat av: Anonym

haha, du är gullig du Hanna! Söt potatis är rätt gott i små mänder, men jag föredrar vanlig hederlig potatis! ;)

2009-01-26 @ 19:04:18
Postat av: Hanna

Så ni har alltså ätit detta?!?! :D haha.. håller med dig, föredrar också vanlig hederlig potatis!

2009-01-26 @ 19:49:41
Postat av: FunkyFankan

Jag älskar sötpotatis!! Bland det godaste man kan käka ju, hihii. Kram! <3

2009-01-30 @ 13:09:07
URL: http://funkyfankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0