Snowday

Imorse gick jag till badrummet för att göra mig iordning för skolan då hör jag radion... Ball State students - No classes today... Jag förstog ingenting, varför skulle vi inte ha några lektioner?.. Då sa snubben på radion det igen "Ball State Students - NO CLASSES TODAY" Då började jag smått fatta det tills han hade sagt det igen och alla tjejer i korridoren började skrika "No classes today!!!"
Anledningen till varför vi inte har några lektioner idag är för att det snöar ute ungefär, det här är ungefär som en vanlig snödag i Piteå, jag gick nyss ut för att verkligen se hur mycket snö det är, ni har säkert den mängden snö hemma just nu. Problemet är bara att dom inte kan ta bort snön från vägarna! Men inte gör det mig nånting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0